Thursday 29 September 2016

Pantun Hari Empat

'Dikumbai: Beragai ke beensumbar terebai kebab-kebap'

Aku deka belagu mayuh utai tiap
Ngibai burung beragai terebai kebap-kebap
Dada mansau jera mata kesap-kesap
Kelia kebun taya indu gawa ngebat
Bujang ngaga ilang kena sida bepantap
Tuai ngaga kerurai kena sida ngajat
Mayuh ngambuh sangkuh kena sida besilat
Ngelaban orang utan belangkau enda tetap
Wan satu bulan alai sida angkat
Jaku orang tuai tusui Aki Bat
Jerita Aki Mara tusui Aki Dap
Kai temu aku disimpan dalam surat
Tadi hari Tiga pagila hari Empat
Patut kitai miting berunding tubuh empat
Bumai mayuh alai selalu main angkat
Tusah sepi aku kati penemu buat
Nengeri balat rami orang nadai angkat
Begulai rumah panjai pengawa enda tetap
Berundang abis tulang bejalai segap-segap
Tu nak ajaku jerita hari Empat
Ngetu aku sulu badu aku Igat
Badu aku Endu ngetu aku Wat.

Dikarang: Dunging anak Gunggu (1904-1985)


5 TuchumTube: Pantun Hari Empat 'Dikumbai: Beragai ke beensumbar terebai kebab-kebap' Aku deka belagu mayuh utai tiap Ngibai burung beragai terebai kebap-kebap ...

No comments:

Post a Comment

< >